Άμεση & Indoor επικοινωνία

Εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία και καινοτομία είναι το κλειδί για ξεχωριστές instore καμπάνιες και ενέργειες άμεσης επικοινωνίας. «Εμπορικά ορθό» αγαπημένο motto της Impact δηλαδή δημιουργικότητα με εμπορική φιλοσοφία και υψηλή τεκμηρίωση.

  • Instore Campaigns (Καμπάνιες Σε Καταστήματα)

Δυνατές και αποτελεσματικές καμπάνιες που αυξάνουν αμέσως τα νούμερα των πωλήσεων. Κοινή ταυτότητα σε διαφορετικά είδη καταστημάτων
Κοινή ταυτότητα και συνέργειες με την above the line καμπάνια.
Προϊόντα με μοναδικότητα στο ράφι, εκεί που γίνονται οι περισσότερες αποφάσεις αγοράς. Δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος που διευκολύνει και προωθεί τις πωλήσεις

  • New Products Launches (Λανσάρισμα Νέων Προϊόντων)

Μελέτη σχετικά με την μοναδικότητα και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος
Γνώση σχετικά με τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Εμπνευσμένη εμπορική ονομασία και branding. Χαρακτηριστική και καινοτομική συσκευασία με mockups για τεστ αντοχής και βελτιστοποίηση των διαδικασιών φασόν. Νέα δεύτερα σημεία πώλησης και ξεχωριστές δημιουργικές κατασκευές στο χώρο πώλησης. Στολές εμπορικών αντιπροσώπων, εκτυπωμένα υλικά και δειγματοδιανομές. Απόλυτη συνέργεια από όλες τις επικοινωνιακές και προωθητικές δραστηριότητες.

  • Point Of Sale_Stands (Σημεία Πώλησης – Stands)

Stand δαπέδου, πάγκου, υλικά οργάνωσης προϊόντων στα ράφια με άριστη χρήση πολλαπλών υλικών. Χαρτόνι, χαρτί, πλαστικό, ξύλο, μέταλλο, πλέξιγκλας είναι μερικά από τα υλικά που κατασκευάζονται τα stands. Ειδικά προσαρμοσμένες προτάσεις που αναδεικνύουν τα προϊόντα και επηρεάζουν θετικά τους καταναλωτές, με κατασκευαστική γνώση και εμπειρία τα stand έχουν μεγαλύτερο χρόνο ζωής και στοιχίζουν φθηνότερα. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε super markets, υπέρ market, φαρμακεία, περίπτερα, εμπορικά κέντρα, καταστήματα, shops in shop κλπ. Παρέχονται συναρμολογημένα ή σε επίπεδη μορφή ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες.

  • Digital Signage & Net Media (Ψηφιακή Σήμανση & Net Media)

Το σύστημα Net Media είναι μια εσωτερικού και εξωτερικού χώρου ολοκληρωμένη πρόταση δικτύου συγχρονισμένων οθονών που αποτελείται πέραν της σχετικής μελέτης, από οθόνες, λογισμικό ψηφιακής σήμανσης, δημιουργία περιεχομένου, εγκατάσταση, διανομή και διαχείριση διαφήμισης βασισμένο σε συγκεκριμένους στόχους πώλησης.
Το σύστημα Net Media αυξάνει τις πωλήσεις μέσω διαφημίσεων που προβάλλονται δικτυακά σε υψηλής επισκεψιμότητας περιοχές και σημεία πώλησης δημιουργώντας μια νέα εμπειρία για τους καταναλωτές. Αυτή η εμπειρία μέσω δυναμικού περιεχομένου καθημερινά καθοδηγούμενη ψηφιακή σήμανση έχει αποδείξει ότι δημιουργεί θεαματική κίνηση, αυξάνει τις παρορμητικές αγορές και καταφέρνει άριστα αποτελέσματα.
Το σύστημα Net Media είναι ειδικά προσαρμοζόμενο σύμφωνα με τις ανάγκες των προϊόντων ή και της καμπάνιας.

  • Point Of Sale Material (Υλικά για τα Σημεία Πώλησης)

Δείκτες ραφιού με ελάσματα, κουπόνια και κουπονοθήκες, αφίσες, πολυσέλιδα έντυπα, έντυπα διανομής, Banner – πανώ, εκτυπωμένα υλικά δειγματοδιανομής, καρτολίνες, διακοσμητικά υλικά, εκτυπώσεις δαπέδου, τρισδιάστατες εκτυπώσεις δαπέδου, μπαλόνια, αναδιπλούμενα – μεταφερόμενα stand, πάγκοι προωθητριών. Παραπάνω παρουσιάζεται ένας ενδεικτικός αριθμός υλικών που μπορούν να παραχθούν για να καλύψουν τις ανάγκες των προϊόντικών προωθητικών ενεργειών.
Οι ποσότητες και οι συνδυασμοί των εντύπων υλικών που η Impact παράγει μειώνουν το κόστος παραγωγής και ανεβάζουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων.

  • Multisensorial POS (Σημεία Πώλησης Πρόκλησης των Αισθήσεων)

Τα ειδικά σημεία πώλησης – πρόκλησης των αισθήσεων είναι δυναμικές κατασκευές εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που επικοινωνούν μηνύματα και προωθούν τις πωλήσεις εκμεταλλευόμενα τις αισθήσεις των καταναλωτών.
Ένα ειδικό σημείο πώλησης – πρόκλησης των αισθήσεων ενεργοποιεί την Όραση, Ακοή, Γεύση, Όσφρηση και Αφή.
Η ενεργοποίηση των αισθήσεων ενεργοποιεί αντίστοιχα την παρορμητική αγορά των καταναλωτών και είναι αποδεδειγμένο ότι αυξάνει τις πωλήσεις και το awareness της μάρκας.
Κορυφαία καταστήματα ήδη χρησιμοποιούν ειδικά σημεία πώλησης – πρόκλησης των αισθήσεων για να αυξάνουν τις πωλήσεις ολόκληρων κατηγοριών προϊόντων.
Τα παιδιά και οι γονείς τους, αλλά και ενήλικα ζευγάρια ως καταναλωτές καθοδηγούνται σε αυξημένες αγορές όταν περπατούν σε ένα κινούμενο, αρωματισμένο, πολύχρωμο, πολυσχηματικό, σημείο πώλησης, ακούγοντας σχετικούς ήχους και μουσική ενώ τους κερνούν σοκολάτα και μπαλόνια.
Αυτοί οι «τυχεροί» καταναλωτές έχουν την ανάγκη να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο κοντά στα προωθούμενα προϊόντα με άριστη διάθεση και άριστη πιθανότητα περισσότερων αγορών.

  • InStore Theaters (Συνολική Διαμόρφωση Χώρων Πώλησης)

Τα InStore Theaters είναι δυναμικές κατασκευές εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που μεταμορφώνουν με νέα εμπορική φιλοσοφία καταστήματα, αίθουσες, εμπορικούς χώρους, διαδρόμους super market, φουαγιέ hyper market, shops in shop, Βιτρίνες πολυκαταστημάτων, malls.
Από 10 μέχρι 10000 τετραγωνικά μέτρα ανάπτυξης τα InStore Theaters δημιουργούν προϋποθέσεις αύξησης των παρορμητικών αγορών και μετατρέπουν τους χώρους πώλησης σε ευχάριστες διαδρομές στο κόσμο του shopping.
To τεχνικό κομμάτι των InStore Theaters δεν έχει περιορισμό όπως και η ικανότητα της Impact να συνδυάζει καινοτομικά διαφορετικά νέα υλικά και νέες τεχνολογίες. Το εμπορικό κομμάτι και φιλοσοφία των InStore Theaters βασίζεται στις μελέτες της τάσης της αγοράς και των σχέσεων προϊόντων – καταναλωτή, έτσι οι θέσεις των προϊόντων μπορούν να επαναπροσδιοριστούν κατόπιν της σχετικής μελέτης εάν αυτό είναι θεμιτό. Η μεταμόρφωση των χώρων μπορεί να είναι συνολική και ξεκινά από την διαμόρφωση του πατώματος μέχρι των ραφιών, βιτρινών, διακοσμητικών επιφανειών, ταβανιού κ.τ.λ.
Ο πελάτης ενημερώνεται και συμμετέχει ενεργά –εάν το επιθυμεί- στην μελέτη του χώρου και έχει την δυνατότητα να εγκρίνει την φωτορεαλιστική απεικόνιση ακριβείας του χώρου πριν ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής. Η τοποθέτηση on time, άμεση, με προσοχή στην λεπτομέρεια και σε ώρες μη εργάσιμες για τον χώρο πώλησης.

  • Direct to Consumer Campaigns (Καμπάνιες Απευθείας στον Καταναλωτή)

Άμεσο marketing είναι ένα διαδραστικό εργαλείο του marketing που προκαλεί μετρήσιμες πωλήσεις ή ανταποκρίσεις. Μια άμεση στον καταναλωτή επικοινωνία μέσω διάφορων μεθόδων αναπτύσσει την αναγνωρισιμότητα και την καταναλωτική πίση κατά την δοκιμή και την διαδικασία της αγοράς των προϊόντων.
Διαδραστικά μέσα που χρησιμοποιούνται συνήθως είναι το internet, email, sms, Telemarketing – Εισερχόμενες & Εξερχόμενες κλήσεις.
Πιο παραδοσιακά μέσα είναι τα προωθητικά υλικά όπως εκπτωτικά κουπόνια εσώκλειστα σε ταχυδρομικούς φακέλους.
Με όλα τα μέσα επιτυγχάνεται ποιοτική επικοινωνία και δίνεται η ευκαιρία στο κοινό-στόχος να ανταποκριθεί και να γίνει μέρος της καμπάνιας.
CRM – προγράμματα πιστότητας που παρέχουν προσωποποιημένη επικοινωνία στους καταναλωτές, πολιτική επιβράβευσης καταναλωτών, επικοινωνία face to face, με σκοπό την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και τις άμεσες πωλήσεις.

  • Business Public Relations (Δημόσιες Σχέσεις Επιχειρήσεων)

Μεθοδική, προγραμματισμένη, συνεχής, συνεπής δραστηριότητα με σκοπό την δημιουργία και διατήρηση σχέσεων αμοιβαίας κατανόησης, εμπιστοσύνης, και καλής θέλησης.
Υπηρεσίες επιχειρηματικής κοινωνικότητας, φήμης, κύρους, εικόνας, εκπαίδευση κοινού-στόχου, εκπαίδευση μέσων, ανάνηψη εικόνας.

  • Conferences & Event support (Υποστήριξη Συνεδρίων & Εκδηλώσεων)

Σχεδιασμός και διαχείριση συνεδρίων και εκδηλώσεων. Εκτυπωμένα υλικά και σειρές υλικών. Αφίσες και προσκλήσεις. Banners και stands. Επιγραφές εξωτερικού και εσωτερικού χώρου. Δώρα συνεδρίων και δώρα μαζικής διανομής